måndag 3 mars 2014

Friskförklarad

Under vecka 8  så var Moa hemma eftersom hon var tvungen att fortsätta med sin penicillin kur. 
På fredagen, 21 februari, så var jag och Moa till Vårdcentralen för återbesök. Då var både inflammationen och värken var borta. På eftermiddagen så kom Börje och Marie för att hälsa på under helgen.
Bild tagen av Moa.

På lördagen så besökte vi leksaksaffären med Moa. På söndagen så gjorde vi så lite som möjligt. 
Förra veckan så var Moa på förskolan medan Andreas och jag jobbade. På tisdagen var Andreas och Moa till TeamOlmed för utprovning av skenor. De gjorde 3D scanning av Moas fötter och ben istället för att gipsa. Sedan så skickas avscanningen till USA där skenorna görs. 
I fredags så bjöd Eva oss på middag. Moa passade på att plaska en hel del i Evas badkar medan jag jobbade.
I lördags så åkte vi hemifrån vid 9:30 för att hinna in till Filmstaden Sergel innan visningar av Tingeling och piratfen började. 
Moa sa efteråt att hon tyckte om filmen men att det var lite läskigt med piraterna. Efter filmen så tog vi Saltsjöbanan till Andreas föräldrar. Där blev vi bjudna på Semlor och middag. 
Moa fick ett hårvårds set av farmor och farfar.
Igår så tog Moa och jag det lugnt hemma medan Andreas var och tränade. Eva kom över och lekte lite med Moa samt fikade lite med oss. På kvällen så blev Moa lycklig eftersom det började snöa. Hon sa att hon ville göra en snögubbe imorgon. Tyvärr så var nästan all snö borta i morse när jag och Andreas lämnade Moa på förskolan innan vi åkte till våra jobb. Det blev sent för min del även idag. Ikväll så kom Linas matkasse för de närmsta tre dagarna. Hoppas på att vi fått goda maträtter som går hem den här gången.

//Åsa

Inga kommentarer: