söndag 30 november 2014

1:a advent

Torsdagen den 20 november så kom Börje ner för att hälsa på oss under helgen.
På fredagen så passade vi på att äta julbord på Ikea.




På lördagen så hjälptes jag och pappa Börje åt att hänga upp julgardinerna. Det tog lite tid men det blev bra.


Sedan så var vi till lekparken med Moa.

På söndag förmiddag efter att Börje påbörjat sin färd hem så bakade jag och Moa pepparkakor.
Efter lunch så kom Eva och hälsade på. Moa bjöd även på dags bakade pepparkakor.

Den 29 november så var jag och Moa till biblioteket för att se barnfilm. Det visade sig att min sensor till min FreeStyle Libre inte tålde stöldbågen på biblioteket. Måste vara försiktigt med biblioteksbesök ett tag framöver. Efter besökt på biblioteket så gick vi hem till Eva och fikade.
På söndagen så var det Första advent. Vi tände ljus men firade inte mycket mer än så.

//Åsa

Inga kommentarer: