lördag 17 oktober 2015

Vampyrer, bin, skor och leksaker

Den 1 oktober var Moa till frisören. Hon valde röd färg och glitter. 

Lördagen den 3 oktober så tog vi en promenad till hästarna. Till Moas förtjusning så stod en häst och blev ryktad. Moa pratade länge med ägaren om hästen. Sen så gick vi knattespåret i Ursvik.


Den 4 oktober så var det Barnens biodag. Då passade vi på när det var halva priset att gå på bio. Jag, Anders och Moa såg vid kl 10 Hotell Transylvanien 2 och på eftermiddagen så såg jag och Moa Biet Maya.



På tisdagen var det simskola. Moa tycker det är roligt och hon blir bättre på att simma för varje gång.
Den 10 oktober så åkte jag och Moa till stan för att besöka XXL och köpa nya vinterskor. Efter lite provande så hittade vi ett par som passade. Det blev ett par av skon nedan.

Blev även fika på Dunkin Donuts innan besöket hos BR. Hos BR blev vi kvar en stund. 

Avslutade dagen med middag hos Mateos.
På söndagen så blev det lite städning och sedan ett vända till lekparken.
I tisdags så var även jag och Andreas med på simskolan. Det var för att se vad Moa har lärt sig och vad vi kan hjälpa henne med.
I torsdags så var jag och Andreas till förskolan för föräldramöte. Under tiden så hade Moa sällskap av Eva.
Igår var Moa till tandläkaren för att undersöka hennes tänder eftersom hon gnisslar så mycket. På kvällen så blev det Falafel middag.

//Åsa

Inga kommentarer: