lördag 6 juli 2013

Öron- och ögoninflammation

I måndags, 1 juli, så var Andres och Moa till Vårdcentralen eftersom Moa natten till måndagen visat att öronen inte var bra. Det visade sig att Moa har fått öroninflammation. Hon fick pencelin.
Själv så har jag jobbat fram till onsdag, 3 juli, eftermiddag då jag gick hem tidigare från jobbet pga att jag inte kände mig bra. Det visade att jag hade närmare +39 grader i temp när jag kom hem. I torsdags så var jag till Vårdcentralen och Moa fick följa med och få nytt pencilin eftersom hon inte vill svälja barn varianten. Jag har nu fått droppar för ögoninflammation. I fredags så påbörjade vi semsetern. Andreas är just nu i Växjö och tävlar. Jag och Moa har ändå varit ute en del och lekt. Mer bilder och info kommer snart när ögonen inte värker. Hoppas att du som läser detta slipper förkylningar och infektioner under sommaren.

//Åsa

Inga kommentarer: