tisdag 3 september 2013

Hösten smyger sig på

Tiden bara springer iväg. Hinner inte riktigt med. Det blir rätt långa dagar men tyvärr alldeles för lite tid med Moa och Andreas.
I torsdags, 29 augusti, så var vi till den årliga kräft- och surströmmingsskivan i Sumpan.
Moa åt korv och glass medan jag och Andreas åt en varsin tallrik med kräftor.
Kön till kräftorna.
 
 
Sedan så fick Moa åka det lilla tåget.

På fredagen så blev det en extra lång dag eftersom det var sista dagen i månaden. Som tur var så bjöd Eva oss på middag.
I lördags, 31 augusti, så begav vi oss till Djurgården och Gröna Lund. Vi började med lunch och sedan så åkte Moa och Andreas karuseller.
 
Jag åkte också några som min mage klarade av. Nyckelpigan blev en av Moas favoriter.
 
 
Pettson och Findus hus
 
Dryckespaus
 
 
 
Efter Gröna Lund så åkte vi ut till Andreas föräldrar där vi blev bjudna på middag. En bra avslutning på en trevlig dag. Moa somnade sedan i vagnen på vägen hem.
Eftersom Moa blivit förkyld och var lite hängig på söndagen så tog vi det lite lugnare. Tog på eftermiddagen bussen till PrisXtra för veckohandling.
Igår morse så passade jag på att prova på träningspasset Hot FLX i ca 38 graders värme.
Gjorde verkligen susen på förkylningen. På eftermiddagen så var Andreas och Moa iväg och köpte nya skor till Moa. De gamla var både för små och trasiga.

Hösten är på väg. I morse när jag gick så var det bara +6 grader ute. Börjar bli dags att plocka fram lite varmare kläder.
//Åsa
 
 

Inga kommentarer: