måndag 30 november 2009

Vecka 49, måndag

Tisdag till torsdag förra veckan var vi på stranden där vi badade och snorklade. På onsdagen bokade vi en resa till Coral Island samt var förbi marknaden och köpte en bikini och 2 par byxor till Åsa.
I fredags hämtades vi vid hotellet vid kl 09:30. Vi blev körda till Chalong hamn där vi klev på en båt som tog oss till Coral Island. Där fick vi snorkla runt fram till lunch som vi blev serverade på ön. Efter lunchen blev det lite mer snorkling innan vi var tvungna att plocka ihop och ta oss ut till båten på nytt.

När vi kom tillbaka till Chalong så väntade ”taxin” som skulle ta oss tillbaka till hotellet på oss.
I lördags var vi trötta och brända så då passade vi på att besöka shoppingcentret Central Festival. Stort köpcentrum som har det mesta man kan tänka sig. Passade på att köpa mer After sun samt en uppblåsbar kudde. Igår så låg vi vid poolen. På kvällen var vi till optikern där Åsa köpte 2 par glasögon. Håller tummarna för att det blir bra. På vägen hem blev det en Banana pancake.
Idag ska vi åter igen till Central Festival, tänker passa på att prova VIP bio. Återkommer mer om det senare.