torsdag 24 juli 2014

Fågelmatning, bad och shopping

Den 19 juli så tog vi en promenad till Coop så vi kunde fylla kylskåpet igen.
På söndagen så var jag och Moa till lekparken och sedan till Hornbach där vi bla tittade på fiskarna.
Andreas passade under tiden på att träna lite bågskytte.
 
I måndags, 21 juli, så var vi (jag och Moa samt Eva) till Lötsjön där vi först matade fåglarna och sedan gick till lekparken.
 
 
Där lekte vi i nästa 2 timmar i både regn och solsken. Sedan så gick vi till Gröna stugan för fika paus. 
 
Andreas började att jobba igen i måndags. 
 
I tisdags så åkte vi till Svedenbadet. Det blev en riktigt skön dag.
 
 
Igår, onsdag,  så var vi till Solna Centrum och köpte nya armpuffar till Moa. 
 
Idag har det varit väldigt hett så hittills har vi varit inne större delen av dagen.  Moa har badat lite i baljan på baksidan.  Innan dess så har jag varit till vårdcentralen med min onda axel igen. Har nu fått medicin. Om det inte hjälper så kommer jag att få en kortison spruta istället. Ikväll ska jag och Andreas på extra info möte på förskolan. Eva är snäll och umgås med Moa under tiden. 

//Åsa 

Inga kommentarer: