fredag 18 juli 2014

Pooldag och hemfärd

På förmiddagen igår så promenerade vi längs stranden. Jag och Moa gjorde ett sandslott innan vi sköljde av oss i havet innan vi gick tillbaka till hotellet. Resten av dagen spenderades vid poolen.

På kvällen så var det underhållning och den här gången tittade även jag och Moa.

Idag så vaknade vi och åt frukost. Efter det så packade vi våra väskor och checkade ut. Moa hann med ytterligare en Princess drink innan bussen kom och körde oss till flygplatsen. På flygplatsen så var det lätt kaos. Köer till incheckningen och till säkerhetskontrollen. Till slut så fick vi komma på planet. Nu har vi hunnit hem. Resan gick bra. Moa hann med en 8 besök på toaletten under flygresans 3,5 timmar. Väl åter på Arlanda så tog det ca 30 minuter innan vi fått alla väskor. När vi kom hem så var Eva här och skämde bort oss med middag.
Vi får se hur vi klarar av matlagningen under helgen nu när vi har blivit vana vid att få lagad mat flera gånger om dagen.

Några bilder från hotellet Atlantica Thalassa.